بایگانی فروردين ۱۳۹۸ :: UniversaL

UniversaL

فروشگاه جامع فایل و معرفی راه های واقعی و ملموس کسب درآمد اینترنتی

فروشگاه جامع فایل و معرفی راه های واقعی و ملموس کسب درآمد اینترنتی

filesell

یک سایتی درست کردیم که هم فایل و پروژه های درسی و دانشگاهی و غیر درسی ارائه میشه و هم شمارو با روش های واقعی کسب درآمد از اینترنت آشنا میکنیم.

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
filesell filesell filesell filesell filesell

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

پانل دیوارپوش دکوراتیو

پانل دیوارپوش دکوراتیو

پانل دیوارپوش دکوراتیو را می توان برای دکور خانه فضای داخلی و خارج آن استفاده کرد که نه تنها جلوه جذاب تر و زیبا تری به خانه می دهد می توان از آنها برای تقسیم فضا پارتیشن هم استفاده کرد. که آنها را با نام پنل دکوراتیو،پنل دکوری، پنل فلزی، پنل مشبک، پنل دکوراسیون، پنل برای پارتیشن، پنل سی ان سی، طرح های پنل دکوری،طرح پنل مشبک، قالب پنل، پنل برای برش لیزر،انواع پنل تزئینی ،پنل فلزی دکوراتیو،پنل دیواری نیز می گویند.


DOWNLOAD






طرح cnc تایل های دکوراتیو طرح cnc تایل های دکوراتیو

 تایل های دکوراتیو طرح های cnc برای سقف یا تایل های سقفی که به عنوان سقف کاذب زیبایی چشمگیری در دکوراسیون داخلی ایجاد می کند در این پک که شامل 40 تا طرح های cnc برای سقف می باشد که مورد استفاده در فضاهای مسکونی، شرکت ها، بیمارستان ها و مطب ها و ساخت انواع درب های مدرن کابینت، ویترین فروشگاه ها و گالری ها، فضاهای بین کابینت، مراکز تفریحی و آموزشی، هتل ها و مهمان سرا ها، لابی ها، سالن های همایش، سالن های زیبایی، رستوران ها و تالارهای پذیرایی، کمدهای دیواری و کشو، سرویس خواب،غرفه های نمایشگاهی وغیره می باشد.








طرح زیر مانیتوری pvc
طرح زیر مانیتوری pvc





۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ فروردين ۹۸ ، ۱۳:۵۵
mafara2019