کسب درآمد اینترنتی به روش ایجاد فروشگاه فایل :: UniversaL

UniversaL

فروشگاه جامع فایل و معرفی راه های واقعی و ملموس کسب درآمد اینترنتی

فروشگاه جامع فایل و معرفی راه های واقعی و ملموس کسب درآمد اینترنتی

filesell

یک سایتی درست کردیم که هم فایل و پروژه های درسی و دانشگاهی و غیر درسی ارائه میشه و هم شمارو با روش های واقعی کسب درآمد از اینترنت آشنا میکنیم.

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
filesell filesell filesell filesell filesell
همه ماها در طول عمرمون حداقل یکبار اقدام به تهیه گزارش ،پروژه و ... کردیم و اون مقطع از زندگی رو طی کردیم حالا این مقطع ممکنه دوران دبیرستان بوده یا دانشگاه یا حتی بعد از دانشگاه.خلاصه ما پروژه یا تحقیق یا گزارش لازم رو تهیه کردیم و ارائه دادیم.


  اما آیا به این فکر کردین که همون زحمتی که شما واسه آماده کردن اون فایل کشیدین افراد دیگه هم باید بکشن ؟خب پس این فایل من داره یواش یواش به درد میخوره و میتونه واسه افراد دیگه هم لازم بشه و به نحوی به درد اوناهم بخوره.

پس هر فایلی مثل نرم افزار، پروژه ،گزارشکار، رام موبایل ،برنامه نویسی و و و که تا حالا به درد نمیخوردن، میتونن واستون درآمد ایجاد بکنن.(عجله نکن)


یعنی شما میتونی فایل های مد نظرتو به فروش برسونی ، اما چجوری؟ مثل من که یه فروشگاه ساختم و فایل هامو میفروشم.(میتونی از لینک موجود در پیوند ها فروشگاه منو ببینی و از اونجاهم بری واسه خودت فروشگاه بزنی)


خب بریم سراغ روش کلی (اگه دوس نداری فروشگاهمو ببینی):

   با ثبت نام در لینکی که واستون در پیوندها گذاشتم یک فروشگاه فایل ایجاد می کنید که کاملا مدیریت ان در اختیار شماست ، هر فایل ارزشمندی که مالک آن هستید و اجازه فروش ان را دارید و محتوای فایل قانونی است را می توانید در فروشگاه خودتان با عکس و متن معرفی کنید و مشتری ها ابتدا هزینه را پرداخت می کنند سپس می تواند فایل را دانلود کنند.


این فروشگاه کلی امکانات داره که خودتون شاید بهتر از من استفاده بکنید.


  کلیک کن و فروشگاه منو ببین

 کلیک کن و فروشگاه خودتو بساز


اینم یک نمونه از محصولات من




فایل سل

نظرات  (۱)

۰۲ بهمن ۹۷ ، ۱۸:۲۸ گرافیک مستر
ممنون
دوست داشتی وب منم بدنبال

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی